close


歌名:Take Me To Your Heart (讓我進入你的心)



Hiding from the rain and snow (大雨和白雪都掩沒不了我)

Trying to forget but I won't let go (我嘗試著去忘記,但是我終究無法放下)

Looking at a crowded street (注視著人潮擁擠的街道)

Listening to my own heart beat (只聽得到自己的心跳聲)



So many people all around the world (有如此多的人們在這世界上)

Tell me where do I find someone like you girl (告訴我,我該如何找到像妳一樣的女孩)



(Chorus)

Take me to your heart take me to your soul (帶領我進入的你心、讓我融入你的靈魂)

Give me your hand before I'm old (請將妳的雙手交給我,在我年老之前)

Show me what love is - haven't got a clue (告訴我什麼是愛 - 我尚未得到任何暗示)

Show me that wonders can be true (請讓我看到驚喜終會出現)



They say nothing lasts forever (人們說沒有事物是永遠的)

We're only here today (我們只存在在這裡、在今日)

Love is now or never (而愛情只存在此刻或是不曾存在)

Bring me far away(帶我離開這,直到遙遠的地方)



Take me to your heart take me to your soul (帶領我進入的你心、讓我融入你的靈魂)

Give me your hand and hold me (請將妳的雙手交給我,並緊抱著我)

Show me what love is - be my guiding star (告訴我什麼是愛 - 成為引領我的恆星)

It's easy take me to your heart (我會順從著隨你引導進入你的心)



Standing on a mountain high (我站立在高聳的山峰上)

Looking at the moon through a clear blue sky (看著月亮劃過乾淨無瑕的青天)

I should go and see some friends (我知道我必須要離開,該去見見友人)

But they don't really comprehend (但他們並不真的能全然了解我的心)



Don't need too much talking without saying anything (我不需要再多談些什麼,也不用任何安慰話語)

All I need is someone who makes me wanna sing (我所需要的,不過就是一位我想為她歌唱的女孩)

(Chorus)

arrow
arrow
    全站熱搜

    i442881166 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()